Oct 14, 2009

...K.A.M.I.....

...klu reader da penah tengok filem nie...mesti tau cmner kompleks sesuatu perhubungan yang ader DASAR 1 PERSAHABTAN jika tiade persefahaman antare 1 same lain....antare 3 nama yang terPOST pasal dieorang nie...masing2..ader crite tersendri ngn AKU...bagi aku...3-3 ni penting....koz 3-3 kawan aku...walau macam maner kawan pon...mesti ade gak hal yg aku xtau n xley amik tau dari 3-3 nie....3-3 nieh...masing2 ader kehidupan sendri....ape2 pon AKU sebagai kawan yang rapat ngn diowang..akan dApat tau citer pasal diowang....kekadang dalam 3-3 nie..ader yg aku gtau kisah edop aku..ader yg aku x gtau...tapi raser2nyer...3-3 nie tau da kisah edop aku..koz antare aku ngn 3-3 nie..xley ade rahsia...akn terbuke jek mulut utk crite kan pada 3-3 nie....aku pon manusia biase....kadang-kadang ngn 3-3 ni pon ader gak gaduhnyer..klu aku gaduh ngn dayah...aku ngadu kat nisa....klu aku gaduh ngn uda aku ngadu kat dayah..klu aku gaduh ngn nisa...mmmmmm tapi ngn nisa aku xpenah gaduh kot..huhuuhu...so xdek ngadu kat saper2 r...koz nisa dak mental...xdek masalah ngn die....uda ngn dayah nie lain sket peMIKIRAN nyer....xmacam dak mental nie....sowi nisa..ko kena kutuk lagik.....hukhukhuk...pe2 pon 3-3 nieh...memang kawan aku...koz aku ader rahsie diowang...n diowang ader rahsia aku....(ADER ker RAHSIA nyer????) huhuhu...pandai2 aku jek......n yang penting 3-3 nie kawan aku n saling kawan antare 1 same lain...sebenarnyer citer PERSAHABATN aku nie XDEK kena mengena langsung ngn TAJUK kt atas tuh...coz klu ikut tajuk kt atas tuh..ader lelaki antare kami...tapi kisah aku hanya kite2 ajek...xdek insan yang bergelar lelaki antra aku ngn 3-3 nie.....kisah K.A.M.I berEMPAT....AKU...DAYAH..NISA...UDA....aper pon yg terJADI kite tetap SAHABAT...d DUNIA...n DOA aku kiter tetap akan BERJUMPA di akhirat saner...andai ader perMUSUHAN antare kite...INGAT la..kenangan manis yang PERNAH kiter lakukan berSAMA....
...KEPADA READER aku...doakan persahabatan KAMI n KITA berkekalan ingge ahirnye.....AMIN......

No comments: