Jul 29, 2012

- kisah Ramadhan -

Salam Ramadhan dear reader ..
Kisah Ramadhan first yg nk d ceritakan .. Sehingga Hari ini ..
9 Ramadhan .. aku catat rekod seyh ....
X pernah pergi Bazar dekat ngn umah nie ..
Teror kan ....
OK yg kedua ... 6 Ramadhan - 26 Julai 2012 -
aku pergi Interview SPP - bhgian PPM - Pembntu Pengurusan Murid ..
kali ke 2 aku g INTEERVIEW dlm Ramadhan , first tahun 2009 -
SPA - kat HTAA ...
2010 - Tadika Kemas ..
Semoga berkat Ramadhan Kali ini , ADA REZEKI untuk aku ...
Abah , Mak & family sudah DOakan yang terbaik untuk aku ..
semoga bukan paras rupa yang jadi pilihan dalam Interview yang aku jalani itu..
InsyaAllah ....
owrite ..
Pasal Ramadhan juga ....
Aku dah xde rasa nk makan nasi ... RUGI nyaaaaaaaa....
Memang RUGI pada rasa .. tapi baik untuk KESIHATAN aku ....
semoga aku terus kekalkan diet yang aku yang sedang aku lakukan ini ...
Abah pon support aku ...
tu yang membuat kan aku semakin bersemangat .......
Ramadhan juga ...
Aku cuti ... menguruskan HAL adik aku yang lagi seorang nie pulak ..
Alhamdulillah ,
untuk SSPN , akaun BIMB semua nya settle ...
adik aku bakal bergelar pelajar Ijazah graduan UPSI - Bidang Pengiklanan..
ok laa , dia pon creative jugak , sesuai la ngn dia ...
tinggal lagik seorang adik aku ..
MUHAMMAD - semoga aku pon dapat menguruskan segala kelengkapan persiapan untuk dia terus belajar  Amin....
Alhamdulillah , aku rasa bersyukur sangat ..
Ramadhan tahun nie, semua berjalan Lancar,
BERKAT RAMADHAN , walau semalas MANA pon aku ..
ALHAMDULILLAH , solat 5 waktu aku , dapat aku jalankan ...
semoga ALLAH menerima IBADAT ku ...
Amin.....
SYUKUR RAMADHAN kali ini ....
TERIMA KASIH YA ALLAH ...
TERIMA KASIH , MAK , ABAH , AYAH , IBU ,
akak, angah, kak ngah, de, andak, achik, adik , along , angah, ude, abang, afiq,
makjang, tok, achu , makcik , hayyan,
opismate , X'opismate ...
kawan-kawan ... =)
LOVE U ALLLLLLLLLL... till JANNAH , InsyaAllah....

No comments: