Oct 14, 2009

...last post tuk arinie....

...penah x korang terdetik dlm ati...dak nie xdek kawan laki ker???huhuuhu..pandai2 jek nk swuh korang terdetik pasal aku....aku memg xramai kawan lakii...dlm phoneaku pon n yg slalu or ader skali dua aku kontek...E'pIN..P'diN...UsoP...ToPEK...sUTRa..P'Qi(soRY gUYs aku PUBLISH name korang tanpa izin).makhluk tuhan yg bergelar lelaki ni kawan aku...aku slalu gak kontek ngn MR2 nie..kekdg klu xdek topik penting PON just skdr tanya khabar....yg nie jek slalu n boley di katekan kerap aku kontek...dak2 nie spoting..open..ley ajak borak...MR2 lain yg ader dlm PhOne book aku...MR H...S...B...M..K...aku xmau sebut namer diorang tkut kena saman ker aper2 plak nnti....tapi klu Mr2 yg name kt atas tuh nk saman aku gak sebab publish name diorang tanpa izin xtau r..atas dasar ape yg kite same2 kontek slame nie....huhuhu....tetibe plak ader pasal saman menyaman nie....ape2 pon MR2 yg aku publish namer tuh...aku harap..kiter tetap akan kawan...sampai bler....kepada kawan2 aku yg lain TERUTAMA yg pernah 1 skola ngn Aku..korang tetap kawan aku...walaupon aku xsebut name korang kat sini.......
..DIANA,CTAH,NORA,DILA,WANI,SYELA,FIZAH,P'JA,ETON,AIN,EDA,UMI,LIN......N semua2 yang lain...slagi tercipta 1 STATUS yg berGELAR SAHABAT,KAWAN,TEMAN,MEMBER,n yang lain2....kiter tetap berSAMER.....amin.....(n tuk tambahan pas d tegur...n xnk bagi sesape kecik ati....2 all kengkawan aku...dari tadika....dajah 1,2,3 amal, 4 arif, 5,6 bestari......fom 1,2 athir, 3 farabi.....4 n 5 sastera 2 a.k.a dedikasi....form 6 down n up hanafi....n tuk jiran2 kelas sebelah menyebelah n 1 blok bangunan......)ader tinggal X?????tolong engatkan ek......

1 comment:

nisa said...

name aku tiade.....
huuuuuuuuuuu