Jun 18, 2010

jumaat .

aku ader singgah blog membe nie .
mule aku x pasan ..
pastue aku bace & aku amati .
raser cm da sah ..
aku g kat fb die .
aku tanya ...
die x nk jawab ....
tapi raser2 da tau tue makin kuat ...
aku try tgk lagik skali ..
gambo sipi .. maner la aku cam sangat ...
tapi disebabkan die kater gambor sipi tue aku kenal ..
aku pon kaji & kaji & kaji hinggela macam juper ..
aku da syak ..
aku g la tgk kat Fb kawan yg aku syak nie ...
tgk pic die ..
SAH !!
samer ...
huahuahuahua ...
aku baik r gak ngn dak nie .
maser lower 6 dulu sekelas . sllu la gak dia d buli aku & de geng !
die memang suke senyum dan sengih !

6 comments:

Nisa Dawi said...

huahuahua...
dijah hebat!!
actually aku mention name ko kat post ek ehem tu,
sbb aku penah tgk ko komen kat wall FB die..
aku pelik..camne korang leh kenal..
aku pon dh tau ynag korang kenal mase lower six...hihihi..
=D

peace_bbj88 said...

hahahaha .
cmner ko ley kenal ?
aku dan setahun jek form 6 ngn die .

Nisa Dawi said...

aku jumpe die semua secare kebetulan..
hahahaha..
bese lah..kan berjran..
so,tak pelik lah kenal kan..
lagipon die pon polisas

peace_bbj88 said...

hahahaha ,
berjiran ..
menguatkan lagik kenyataan ..
huahuahua . polisas lagik 1 .
& ko prasan x ??
namer '' ek eheemm'' aku belum sebut pada ko & ko pon lom sebut pada aku .

peace_bbj88 said...

hahahaha ,
berjiran ..
menguatkan lagik kenyataan ..
huahuahua . polisas lagik 1 .
& ko prasan x ??
namer '' ek eheemm'' aku belum sebut pada ko & ko pon lom sebut pada aku .

Nisa Dawi said...

hahahaha...tu ler...