Oct 14, 2009

...NOOR HUDA HARON....

...umo 21...adik dari aku...tapi selang antare bebape ari jek kot..xmakan maser bebulan2....aku oGOs die SEPtemBER...aku kenal die FOM 1....rapat MASER umo 14 tahun...maser fom 1 tuh..aku xkawan ngn die nie...aku ingat die nie sombong padahal aku ngn die nie 1 klass...tapi klu saper xkenal die...akan cakap die nie sombong....die ni 1 poskod...1 daerah..1 negeri...n 1 malaysia ngn aku...1 MAAHAD> 1 klass...1 SMKJP2 > 1 klas...die nie..susah nak d duga...banyak yg terpendam...ader masernyer...ader anginnyer....tapi aper yg pasti tuk yang kat luo saner..klu juper die nie...1 aku ley ckp...DONT judge BOOK by it's kaver.....die boley d jadikan kawan...die ni dak baik..klu xbaik xmungkin sampai skang die still antare kawan baik yg aku ader....aku ingatkan arituh pas FORM 5 xjuper da die...tapi d sebabkan 1 ikatan yg xdapat d lepaskan iaitu atas nama PERSAHABATAN..aku mmasih lagi berhubung dengan die.....ape2 pon...die tetap kawan aku....die juga kawan kepada aku punyer MB ngn kawan aku yg mental tuh.....K.A.M.I adalah 1 bawah naungan yang di panggil SAHABAT....

No comments: