Mar 17, 2011

aku di tinggalkan ...

adussshhhhh sadis jek ..
hahhaha .. bukan ape2 pon .. just kena tinggal daripada mengikut mereka2 berjalan ke Jerantut memalam mcam nie ... almaklumlaaaa ...
x cukup muatan .. aku kena tinggallll ..

cehhh , wat ayat sadis ... padahal leh jek aku ikut .. just aku jek yg xnk ..
hohohoho .. NOT ENOUGH MONEY tgh2 cam nie ... gaji lambat lagi da ...

so ...
dengan keadaan cam nie aku terpikir kan mudah ader kenderaan sndri ...

INI juga menguatkan lagik azam aku untuk menyEVING my gaji .. untuk memiliki kenderaan sendri secepat mungkin ....

Caiyok caiyok untuk diri sendiri .....

My TRANSPORT will be COMING .....
just WAIT ..... ONE FINE DAY ...

2 comments:

Mr Khairul :) said...

HaHa,
Ingt kan kene tggal dgn bf. . .
Rpe2nyer....
Hak3...

;D

peace_bbj88 said...

no no no no .. tue je la d pikir nyaaa ....

hakhak hakhak .. doakan akk cepat dapat pakai own car K .. nnti leh g je jalan ke Sepang .. kiter g i-City ...