Dec 13, 2010

shout FB 12.12.2010

Alhamdulillah,syukur pdMu Ya Allah.Engkau jdi'n ak shbt yg blh mbntu shbt2 ku yg lain dgn Engkau kurnia'n ku spsng telinga utk mdgr mslh mrk jg Engkau kurnia'n pd ku akl fkirn yg bgna utk m'bntu mrk..AMIN YA RABBAL ALAMIN [via Celcom SMS]




nie shout post FB aku ..
sebb aper aku shout cm tue .... sebab aku da menyetel kan 1 prob masalah kawan aku ...

sepasang couple ...



nk citer lebih2 xleh .. sbb nie rahsia ....
tapi sebagai aper yang aku nk cerite sama ngn tajuk post aku nie ialah ....


aku nie bercite2 nk jadik kaunseler .. tapi xdapat ... almaklumla .. otak karat da kot .. TAPI nie semua poon ader hikmah nye kot ...
dengan keadaan aku skang .. aku jadik penyelesai masalah antara kawan-kawan aku yang ada masalah ...


munkin klu aku sambung .. aku pon bZ xdek mase nk dgr & tolong settlekan masalah dowang kan ...


so , semuanya ada hikmah d sebalik kejadian .....


aku  pon seronok jadik macam nie .. harapan aku tuk lebih jauh tue ade .. tapi sekarang buukan masa nye je lagi ....


rerzeki aku setakat yang aku ader ari nie jek .....


aku bersyukur sangat2 ... sbb aku skang .. aku ader ramai kawan ...
& kawan - kawan aku percaya kat aku ....
aku da ada banyak rahsia sekarang ...
semua dowang tue percaya kat aku ..


mmmmmm ... aku memang jenis yang suke amik tahu hal owang .. coz kalau aku xtau hal dowang .. aku jadik sepi ...
[wah wah wah ... sengal jek kan]


tapi biler aku da tahu hal dowang , aku bukan jadik macam macik - macik yang suke sampaikan pada owang lain tue ...


aku jenis , biler aku dapat tahu .. aku terus simpan sendri ... [kadang2 aku terus luper, luper kire cm aku simpan teruskan la rahsie dowang]


dari masa ke semasa aku dapat rahsie baru .....


semua aku akan simpan .....


Tan Q kenkawan sebab percayakan aku !!!!!!


aku sayang kowang semua ....





No comments: