Dec 1, 2010

- aku hanya kawan baik dia -

yes ... ( sedey gak sebenar nya )

malam tadik permulaan episode bagi disember 2010 , ''dia'' baru mengaku .. aku kawan baik die rupa nye ..

aku ingat selama nie semua dia cakap betul ... tapi semua memang betul .. tapi hanya luahan gurauan untuk seorang kawan baik ....

MAIN-MAIN rupanya semua ....

xpe la ... tapi sebenarnya xdek apa-apa pon .. aku jek yang terlebih emo , nk mengaku die minat kat aku ... tapi xde ape pon sebenarnya .. mengarut jek semua ....

dia da ada yang lain .. dia minat orang lain ... bukan aku ... xpe la ... aku redha jek .. sbb die xtau pon aper yang pernah die cakap kat aku tue semua aku amik serius .. sedangkan dia hanya main - main ....

xpe la .. x salah klu aku mnt die .. bukan kena bayar pon ....
aku pon x kacau edop die ...
die mesej aku layan ...
die kol aku angkat...

untuk aku mulakan semua tu .. bukan aku ... aku akan cube mengelakkan diri ...

xpela ... bukan JODOH aku ...

(wah wah wah , padahal aku hanya bermonolog sendri )



YA ALLAH , pertemukan lah aku dengan JODOH yang betul-betul menyanyangi diri aku se ada nya .. bukan kerana terpakse & bukan kerana dipakse ....


HANYA AKU YANG TAHU , JUGA DIA PENCIPTA YANG AMAT MENGETAHUI...KINI AKU TAHU ... dia bukan milik aku ... HANYA CINTA ILLAHI CINTA ABADI .. Juga Cinta my all Family juga SAHABAT SEJATI.. (fb mood post 30November 2010)

4 comments:

Nisa Dawi said...

be a strong gurl sayang..=)

peace_bbj88 said...

insyaALLAH .... =) tq fwenzz ...

ieyda_yurikiey said...

sowi fren..bru bc..saper weh???

peace_bbj88 said...

hahahaha .. dayah .. LELAKI ITU la ....

aku da tutup sebarang perasaan da ...

JUST BESTFRIEND ....

4 ever & ever ...