Sep 1, 2010

- 1 september 2010 -

huyyeeeee ....
bersamaan 22 Ramadhan Impian AZAM 2010 aku da tercapai ...
giler sampai DEMAM .. hahhahaha .. teruja sangat da LULUS P tuk kereta aku ..
so skang aku ader dua LESEN ..
moto & kreta .. 2 - 2 da aku boleh bawak ..
Alhamdulillah , syukur sangat sangat ..
mak pon support aku .. mk kater nk lebih maher slalu la bawak kereta abah ..
bawak jalan - jalan kat tempat kerja abah ..
insyaALLAH ..
pas nie ..
leh la aku balik kampung slalu ...
& leh g jumpe kawan - kawan aku ...
memang best la ..
insyaALLAH .. pas nie mane mane membe yang ada wat kendri aku akn attend ..
YA ALLAH . terima kasih banyak banyak ..
syukur sangat sangat ,
membe membe pon byk beri sokongan ..
family lagik la ..
tq u all semua sbb sapot aku ..
hahahaha . pasal demam plak .. balik dari test aku masuk keje jap ..
kepala da x sehat waktu tue ..
balik jek .. pas mandi trus ttdo ..
badan panas giler ..
masa pas LULUS tue pon aku ader gak menjerit kesukaan ..
pastue incik JPJ tue cakap ..
''AMBOIH sukenyer dia ''
hahhaha .. giler x suke .. da LULUS ..
again again again & again .. tq to all yg support scra langsung & x langsung dalam edop aku ..
edop memang reality bukan fantasy atau ilusi ....

2 comments:

Nisa Dawi said...

ta ta ta ta ta ta tahniah babe!~~

peace_bbj88 said...

tq2 tq ....
baru nk alert kan ...
hahhahaha .... lem tul nk reply ...