Sep 8, 2010

- 29 Ramadhan -

salam akhir Ramadhan .. skejap jek masa belalu .. rasa cm baru semalam post utk 1 Ramadhan .. sdar - sedar kite da ader d penghujung Ramadhan ..
Alhamdulillah .. dapat gak aku tunaikan Ramadhan kali ini dengan penuh nikmat kesihatan ..
walaupon ader sdikit pening & rasa nak demam .. tapi aku dapat tempuhi semua nya dengan penoh kecekalan ..
best nyer Ramadhan kali nie ..
Syawal yg bakal menjelma ... menyaksikan bahawa abg aku masih xdapat pulang beraya bersama ..
kerja kata nya ..
tapi NaLuri aku sebagai seorang adik kuat mengatakan bahawa Abang ku akn pulang d aidilfitri kali nie ..
betul x betul fantasi aku .. tunggu je la reality nye nnti ...
nie da nk masuk raya ke 4 aku sekeluarga braya tanpa abang kesayangan aku nie ..
al maklumla perantau yg jauh nun d johor bahru ...
biler la agaknya kami dapat raya bersama macam dulu dulu ...
Sayu jek raasa ati ...
xpe la .. nk wat camner .. da xdek rezki dia nk bersama kami menyambut lebaran sekali lagi tahun nie ..
tapi aku still bberharap dia muncul pada malam raya ..
hahahahaa
opppss ...
kembali ke Mood nk wat ucapan ..
last post tu Ramadhan nie .. aku mengambil kesempatan utk wish kan pada
Folower ku .. selamat ari raya aidilfitri maaf zahir & batin ..
segala salah silap harap dapat d maafkan ...
jemputlah beraya datang ke rumah ...
xdek kueh air pon jadik la ...
=)


SELAMAT ARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN ..

No comments: