Oct 15, 2009

...sONy EriCssoN k770i......

....nie...alat yang membolehkan aku edit gambar2 n upload dlm FBook n Friendster n gak BLOG nie.....usia sE ni ngn aku klu xsalah da seTAhuN lebey...aku beli tahun 2008...n skang 2009 still lgik pkai hP yg samer nie....yg nie tetap on No maxis aku....N wat pengetahuan reader....aku ader hP lain....bajet nk pakai celcom...tapi 1 no pon xdan lamer mcm maxis nie....first CelCom..klu ader membe2 simpan no...n klu xsalah aku r....0139343974....no nieh abg aku amik...skang pon no nie xdek da.....pastuh aku beli lgik....no....013------50 kot.....no nie ilang.....pastuh bajet nk frust da malas pakai celcom...relaks jap...pakai smule....yg skang nie myB no ke 3 o ke 4 aku.....019501......(nie aku skebat line UpaX)..Mb aku tolong watkan.....n aku harap Cel aku nie kekal cm maxis aku gak....MAXIS aku nie..aku pakai dari aku form 4...klu aku nk tau detailnyer aku ley bukak akaun TABUNG AJI aku...koz aku korek duit TH aku tuk beli no nie....MAXIS ni no ke2 aku...first no dG..tpi skejap jek pakai...no digi tu pon klu xsalah blakang die 50....aku pon da luper.....huhuhu.....berbalik story pasal sE aku nieh...mule2 bajet aku nk tuko phone lain gak....target tuh da ader...aku nk pakai yg gune pen tuh...mls nk taip2 da..nak touch jek....ajatnyer la....tapi...laksana o x...tunggu r 2,3 taun akan datang....huhuhuuu....n semalam....telah mengubah niat aku supaye tidak menjual Hp nie..KERANA...mlm tdik aku XPLORE r *100# maxis.....n kat situ ader servis....! jam aku nk pakai tenet ley byr RM2....nie da cukup bagus....aku pon try r.....n PERCUBAAN aku berjaya...blog post pasal dak2 jalan C tuh aku wat dlm servis nie r....So pas nie...ley la aku berblog tgh2 malam....lgipon servis die lebey kurang ngn Cc gak...tpi cC lgik mhl...1 jam RM3...da r kena duk atas kusi...nie x ngn k77oi aku..aku ley blog dri uma sambil santai2....syok sangat2...thank Q maxis...koz ader caj servis cmtuh n xluper gak wat sE k77oi aku.....walaupon hrge sE cm aku skang da jatuh RM250 dari harge asal aku...aku xkesah...yg penting aku puas koz aku beli sE k770i nie dgn hasil titik peloh aku....3 bulan gaji xblanje...hP nie punyer pasal....punyer la nk mndapatkannyer....ape2 pon aku puas....aku suke.....tanks again SE k770i ku.....

No comments: