Oct 16, 2009

....seKADAR luahan....

...klinik GHAZali...arinie baru dapat juper dokto aku nie.....aku biase g juper dokto nie jek...aku da raser sengal2 bdn tanda nk sAkit ari senin tu da...pasruh tangguh....ari selase makin sakit tambah lgik....bajet nk  g r gak...pagi sibuk..pastuh cadang nk g petang.....petang kol r tny..klinik bukak X??...jawapannyer da tutupppp...dokto cuti...rabu kamis...tahan jek skit sndri...maleh nk amik ubat ape2..tunggu je la...n ari nie...JUmaaT g....cek2....aku pening....n...so....dapat r ubat dua jenis....dokto kater aku......so tgk lgik dalam 2 minggu....klu x ok gak..lain r..jdiknyer...so...aku on diet r skang,pasnie aku xley mkn garam lebey sgt n mknan berlemak....ALHAMDULILLAH....aku bukan seorang PENGHIDAP kencing manis....DARAH aku OK...bhaye ooo kencing manis nie...aku da r kerap luke..TAKUT wo...tpi xtau r...aku memang ley pantang....n yang paling xtahan...pantang...pantang juper....semua aku bedal....pas da cek arinih...aku kena brubah...coz ni tuk aku gak....so utk reader...aku nk sokongan u all tuk aku diet....aku arap aku dapat wat....bgii aku kate2 semangat sket ek...tapi yg penting skang nie dari aku sndri sebenornye....

1 comment:

ieyda_yurikiey said...

ok...caiyok2...I'll support behind U my fren...
jom kter diet same2 k...!!!