Jul 1, 2012

3 June 2012

Uish, lame x hapdate kan, 3.6.12 da lepas pn, sbln da brlalu,
congrats 2 my bff, dayah yg tlh slmat brtunang ngn kekasih ati yg ak kenal sbg boy name nya..
Alhamdulillah,stlh plbgai dugaan yg both of u lalui,akhirnya ada juga 1 ikatan yg insyaallah akn d susuli dgn ikatan yg lebih sah plak 1 ari nanti..
tahniah juga pd my bff lg 1 , huda, pd ari yg sama ak dpt brita dia dah hamil.. alhamdulillah..
moga semua brjalan lancar,
n sorang lg bff aku, insyaallah thun dpn plak turn dia, 2nggu en zul abeh kusus lg 6 bulan..
Amin..semua nya smoga brjalan lancar..

Aku?? tetap sendri.. tp apa yg pasti aku percaya , stiap manusia d muka bumi ini dciptakan pasangan nya..lambat atau cepat jek.. InsyaAllah, kalau ada jodoh aku, jadi la aku seperti mereka mereka nanti..
to all my reader,
tolong doakan aku ye..

love u, muaahh..

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments: