Dec 15, 2010

- cinta gila -

wishhhh uiiishhhhhhhhhhhhh giler kejam !! memang cinta gila .....
Ya ALLAH , jauhi la aku dari cinta GILA begini ...

Post nie berkaitan dengan kejadian arinie ...
Ya ALLAH , takut gak dengar ...
ada dak perempuan kena TIKAM wit Pisou remBo pakwe die ..
Identiti aku kenal ..
akk tue baik ngn aku ...
laki tue pon aku kenal gak , walaupon x baik ngn aku ....
status laki tue xpasti tunang or pakwe ..
tapi hal berpunca akk tue kena tikam ngn laki tue ,
klu xsalah dari crite ..
akk tue nk mintak putus .....
alamak aiiii .. kejam nye lelaki itu ....
cam ne la nk percaya laki zaman sekarang nie kan ...
bukan xnak percaya semua ..
tapi wat mase nie rasa nye sukar la nk tahu .. betul ker lelaki itu yang terbaik wat kita ..
[klu mak aku tau aku post entry nie, mesti mak aku akan cakap]

''kawen nie macam main judi ... kalau nasib kita baik .. alhamdulillah untung  ..
kalau  kita kalah .. kire kita rugi ... ''
aku xpasti pepatah nie betul or nit .. myB lebih kurang r bunyi die .. bukan nk d galakkan main judi .. tapi ini lebih kurang macam percaturan hidup la....

kite kena pandai mencorakkan perhubungan ...
selain berDOA .. kite kena berusaha untuk menjadikan nyer yang terbaik dalam hidup ...
entah dan atau tidak untuk kita menempuh nya .. hanya DIA yang Maha berkuasa Lagi maha mengetahui segalanya.....
DOA aku .....

semoga aku dapat Lelaki seperti dia ...


DIA ..
abah saya ....
Kacak bagi pandangan mata sya , EMAK saya juga keluarga saya ...
DIA xkaya dengan harta
tapi kaya dengan sennyuman yang sangat berharga ...
DIA xkaya dengan kereta berjenama...
tapi dia kaya dengan kasih sayang yang tak terhingga ...
DIA xkaya dengan kerja yang BERpangkat2..
tapi dia kaya dengan masa yang ada bersama kami sekeluarga .....
DIA
ABAH saya ...
LELAKI yang penting dalam hidup saya ....
tanpa DIA ... saya x tau la macam mana ....
DIA suami emak saya ....
SAYANG SEPANJANG HAYAT .....

No comments: