Oct 14, 2009

....NORHIDAYAH ABDULLAH....

...umo 21....kawan ngn aku stat TADIKA lgik.....die akok sket dri aku...KOZ die lahir dulu dari aku....die APRIL..aku OGOS....3,4 bulan lepas die lahir..aku plak lahir..aku ngn die dok kat 1 kwsn rukun tetangge yg same....1 poskod,1 daerah,1 negeri N 1 mALAYSIA.....cume jalan jek BERbeza.....aku duk jaln C die dok jaln E.....cakap tentang 1....1 tadika yg same...1 SKBPJ...1 MAAHAD....1 SMKJP2 > 1 klas > 1 transpot (trime kasih arwah PAKCIK RAZAK)...1 SMKJP > 1klas > 1 transpot (trime kasih BISU)...tpi skang walaupon lain tempat TAPI tetap 1 ati....1 hubungan...1 komunikasi...1 suare....1 pendapat(walauPOn kekdg xsependapat...tpi lebey byk sependapat dri X....) 1 u.p.a.x walaupon aku bukn dak U.......ape2 pon moge 1 nie akan terus ber 1 demi 1 hubungan yang akan mengerat kan 1 persaudaraan....
......amin.....

No comments: