Dec 14, 2010

Badminton PLUS eskrem Malaysia

wah , champion aku arinie ....

huahuahauhua .. champion la sangat main badminton ngn dak sekolah rendah .. leh la menang ..
klu time achu [paksedare] aku ajak main .. aku xnk main ....

hehhehe .. tue pon semput gak lawan ngn dak kecik pon .. ape2 pon memang best r game nie ..
walaupon x sehebat Datok Lee Chong Wei .. aku leh la gak mainkan ...

sekurang-kurangnye mengeluarkan peluh & mengurangkan berat badan yang padahal x kurang mana pon ... hihih

Selain main ngn bebudak nie .. aku ade gak main ngn mak budak dari salah seorang dak2 nie .. teror gak la Cikgu Zizah main ..
leh jadik CHAMPION wakil Malaysia jika asah bakat ....
hahahaha .. dan dan jek ...

oppppssssssssss ...

ada lagik satu kesinambungan kan tajuk en3 ....

so .... cerite nye plak ...

pas penat2 bermain tadik aku suwuh la angah , a.k.a dak yg sekali bermain ngn aku tue g beli eskrem..
eskrem Malaysia jek .. aku belanje ..huahuahuaha .. tue jek yg mampu tgh2 bulan cam nie .. nk mahal2 xleh ..
dak dak kawasan umah aku da la ramai .. tokey balak .... 0ppppsss .. biase kabo mesti cakap TOKEY balak pon bankrup .. tapi stakat belanje dak dak kawasan perumahan aku tue eskrem Malaysia x kan bankrup lagik TOKEY tue....

hehhehe .. eskrem Malaysia 2 posen jek .. klu dulu seposen skang da ikut pasaran .. tu yang jadik 2 posen ....
besh sangat sangat eskrem tue ...
eskrem Malaysia petang tadik perasa MILO ....

memang tersangat la syok ......

hahahhaa .. stop here ...

No comments: