Aug 23, 2010

- teman lama dari dunia skola Maahad -

perghh , xtau aku nk cakap cmner . raser tertekan pon ader ..
tapi xdek ape2 pon sebenarnyer ...
dak - dak lamer yg aku nk citer nie semua perangai .. mcm .. Ya Allah .. hnya DIA yg Maha Mengetahui .
aku ingt da besar2 nie . matang da la belake . tapi sket pon x .
makin Bo***k ader ...
sian kat aku ..
d buli ... dulu - sulu skola boleh la aku BonZer .. ramai dak - dak takut ngn aku .
skang ... aku plak d buli ..
MuluT masing - masing mcm L******g ...
hahahaha . tapi ok jek kot . biler pKir2 balik ...
ape yg terjadi dulu abeh dak - dak nie unkit ..
aku pon ader hal nk d unkit . tapi MALAaaaaaaaaaaas nk jadik isu . coz balik - balik
aku jugak yang kena ....
hahaha .
macam - macam panggilan kat skola dulu muncul semule .
nama - nama cekgu semua pon abeh d unkit ...
tapi Perempuan x Geng sangat da ..
masing - masing malu kot ...
tapi cm semua Lost memory .. aku pon ingt - ingt luper ...
tapi yg aku PASTI ..
mana yg aku BAEK maser skola dulu da x kawan ngn aku .
aku juper Fb dowang . aku add . dowang wat x Tau jek ..
& yg dak - dak dulu . aku x tegur pon . jadik membe ngn aku .
sporting lagik ...
hahahaha , macam - macam kan ...
PLAN raye bagai nk rak ..
masin - masin nk juper ..
agak - agak juper ker ??
hope dapat jumper ... rindu gak kat dak - dak nie ..
mesti PECAH perut gelak ...& dowang pon da sporting semua ...
hope dapat jumpa kowang ...

No comments: