Aug 14, 2010

- 4 ramadhan -

alhamdulillah . da ari ke empat ...
aku nk post pasal bday aku ari tue 9 ogos 2010 , tak sempat plak ...
so , petang nie . aku xdek keje .. & ade mood nk nulih nyer ..
stat 9 , 10 , 11 .. semua ader mkne tarih2 nie .. so . pada kek aku . ade 3 perkara d tulih . tapi yg penting aku atas skali la . sbb aku 9 hb . abah 10 hb & 11 hb utk semua ...
nie kek aku . ( kambat la plak nk upload ) tgk dlm fb aku je la . @love peace ...
[peristiwa yg paling aku xdpat lupekan ialah .. aku x dapat adiah pada 9hb tue oleh adek2 ngaji aku , sbb nyer .. aku post pond wat party so , dowang pon post pont bagi adiah kat aku ..
sabo je la ...
hahahaha . ade2 jek dak2 nie ...
aku da 22 tahun ..
so target azam aku utk tahun nie insyaAllah dalm perkembangan yg baaek kecuali 1 . iaitu .
aku x dapat memenuhi azam tuk menyimpan .
cmner aku nk wat ek ?? giler betul pakai duet . mengalir cm air sungei pahang ...
solat aku plak . alhamdulillah . makin lama makin sembuh . full ...
Lesen P kereta aku OTW mencapai kejayaan ...
so ,
aku kena pasang impian lain plak nnti biler 2 impian aku nie da selesai ..
bab duet tue , nnti la aku capaikan azam tue .
cara perbelanjaan aku xdek iktiraf lagik . bank bocor sokmo ...
hahahaaha , poyo je kan ..
k . bab bday aku d aciter .
nie puasa ke 4 .
aku nk citer pasal pose plak ...
pe kater aku sambung post lain la .. ok . juper post next .... =)

No comments: