Apr 7, 2010

oopppsss..da APRIL 2o10??

fuhh..
cepat tui maser berlalu...sedar2 da april...
punyer lamer aku tak mengarut kt sini..[xdek ape2 pon]
first april, aku d kejut kan dgn kejutan yg bingai dri seorang kawan aku..
memg aku bengang gler r..
aku da r pantang owang marah aku..kompem aku SENTAP punyer...
cesss...HAL yg membuatkan aku SENTAP..
..pasal, tetibe die kol..die marah2 aku..kater aku wat citer tntg die kt kawan aku..[dlm nada yg seyes]
aku yg cuak n dlm keadaan yg memg xley trime owang marah aku nie..naek panas r gak, nk menanges pon ader....sakit ati TUHAN je yg tahu..aku memang xley nk cakap aper da..
munkin die pon xsannggup da nk dgr aku yg da mcm nk nanges nie.. , dgn bangge die jerit.. [apr!l fool ] kat aku..
bodoh betui....
nie la owang melayu..suke ngat ikot owang barat punyer keje [ehh , emosi plak]
naye betul aku.. pesal la aku ley luper arituh?? [aper yg membuatkan aku luper , ialah sebb die wat nie da nk malam , 1 appril nk abeh .. aku berjage2 siang jek .. xsangke aku kena malam ari uper ..
[rafiuddin yaakub , aku x'n luperkan ko ..jarang aku kena cmnie dowh]
...
tinggal pasal 1 april...
sepanjang april ingge ke tareh aku tuleh nie..
xdek benda yg menarik berlaku..
aper yg ader aku punyer bos a.k.a setiausaha koperasi yg aku join n yg jugak bekas cikgu bahasa inggeris aku...[sir RAMLI ABD HAMID] masok hospital ...
kaki beliau di potong akibat kencing manis yg d hadapi nyer.. juge akibat jangkitan kuman yg telah merebak d kaki beliau...
keje aku plak..
still macam biase..
xdek aper yg gempak..rezeki maseh lagik d sini....
kenkawan plak..
makin ari makin bertambah..
ader kawan baru .. kawan sedia ader..kawan yg dulu jumpa kembali...
kawan skola rendah .. kawan skola menengah .. kawan kecik2...
semuanyer...
syok weh...
=)

salam peace_bbj88 dari aku..

No comments: