Oct 25, 2009

...uNGkaPAn EMas??...


..aku bace paper nieh..aku raser kate2 ni betul...utk kita dcintai kite mstilah jdik org yg b0leh diCIntai & menYIntai...cinta??ape MAknE cinta ek??aku myB dlm g0l0ngan owg yg xpenah brcinta..knape ek??myB sbb RAse diri ini sndRi..tRAse gk nk bCInta..tp lakI yg ujud hnya smntra...
..aku nk crite kESah cinta aku kat CIni..ia BERMulE bler aku tau ape itu CInTA..
..stat dajah 6..aku mint gLer kt anK jiraN mk sdarE aku nie..hnDS0me,huhuhu meNAruh arapan dlm diam...cinta tRpeNDam mane ade owg nk tau..mkin lame,mkin lame..aku tau..die xsuke kt aku..die suke kt SPupU aku..kESaH nieh abih cmtuh jek...masuK tingktn semuA da bRUbaH...
...fom 3...
Ni bkn cinte,tp NTah r,myB jnis aku k0t..dk2 nie suke brKWn n suke memPErmaiNkaN aku..aku inGAt lg..n smpai skang SUraT cinTA utk aku yg beRTarikh 190203 tu aku simpaN..mmm..sKDr tuk kENanGAn..aku p0n xtau sape peNGirim sben0nyer..yg die tulih kt dpN surat 2..trBAng mENcaRI dJAh ku s0rang...best gk dpt surat cinta..tp da memg jenis aku..aku xpcaye bnda tuh semua..myB 1 ari peNUlis suRAt 2 akn criK aku smule??ALLAH je yg tahu..
...fom 5...
Lgi besT..aku kapeL seARi jek..nTAh R aku p0n xtau knape..name die p0n aku da lupe..dak pantai tmur..kwn ada R 2,3 bulan k0t..tpi kapeL 1 ari jek..pas clasH ilang cmtuh jek..klu betuL cinta..mesti kekaL smpai skang KAn??
...latest...
PasaL hearT..2 p0n d sbb'n xpcaye gk..n yg tu p0n memg knyataan..KALAU r aku trime die d0lu..myB skang aku masih malu n segN dgn die..N kalau aku trime myB skang aku tgh FRust me*******g...huhuhu..
MunGKin itu juga bukn insan utk aku cintai dan d cintai oleh die...kepada REadER..blaja uTK cinta sESe0rang supaya kita di ciNTai dan dapat menyintai nya...
SepEN0h ati... ;-)

No comments: