Oct 26, 2009

..teNtang kehidupan....

...arinieh....
KU DGR TENTANG 3 BUAH CRITE MENGENAI KEhidupAN.....
...STory 1(sad)...
...pagi ini...aku diKEJUTkan dgn brite TENTANG penceraian....
...YA ALLAH, begitu hebat dugaan yg ENGKAU berikan pada kawan aku....
...kisah berMUla biler die anto text mSg kt aku nak mintak tlg...
...die nak pakai duit....aku xmampu NAK bantu....
..gaji aku xCUKUP nak tampung masalah orang lain....mAAf kan aku kawan....'
..PUNCA penceraian aku tak tahu....die xbgtau aku...USIA perkahwinan aku raser belom pon sampai seTAHUN.....ntah la....ape2 pon aku doakan kebahagian die....
walaupon die x rapat ngn aku...tapi die tetap kawan aku......READER....doakan kebahagian kawan aku....
.....STORY 2(gumbira)....
...yg crite nieh plak...edop tgh SOLO...tapi ati sedang berBUNGE2 nk kan 1 status yg boleh d panggil PASANGAN kekasih....
....jadi x jadi aku xpasti...koz dua-dua masih belom DECLARE....
...seORANG meminati....SoRAng lagi di minati.....yG diminati xtau yg dirinya diminati....
so????cmner nk jadi kAN???mmm....sama macam story atas...doa kan kebahagian story 2 nieh.....
....STORY 3(lgik gumbira)
....kawan aku...die bagi aku 1 jemputan ke MAJLIS perkahwinan...majlis tue akan diadakan pada bulan hadapn....
.....die akan berkahwin dgn pasangan die...
...Semoga die Bahagia dengan pasangan die sampai ujung nyawa.....AMIN....
BEGITU lah rentak kehidupan...
...ada suka...ada duka...ade bahagia...ada ranjau...
.....semuanya da di tentukan oleh MAHA PENCIPTA...


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini



ini yang AKU cari.....



Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

No comments: