Oct 14, 2009

.....12 okt.....

...arini ader 1 result kuo....result tentang maser depan aku...aku bajet klu aku bjaye baru aku nk gtau kengkawan aku yg lain.....tpi skang aku xbjaye...spatutnyer aku diam kan aje...tpi since da ader blog nie...aku criter r...
....03 SEPT tuh...aku g NTERVIEW....jwtn...BIA la rahsia....result die 12 OKT....aku cek r.....jawapan die...DUKACITA....mmmmm sedey gak...tpi nk wat GUONE bukan rezki aku....

...nnti aku cube lgik......doakan kejayaan aku......AMIN......yg tau pasal nie ckp kt aku...jgn sedey...cube lgik...n bukan rezki......so...dengan semangat baru...aku tunggu je la rezki lain nnti...skang nie aku berdyukur ngn aper yg ader....TQ kt tempat aku keje skang nie......ni r tempat aku bergantung edop tuk dapatkan wit poket......so....aku akan keje slagi PENTADBIRAN memerlukan khidmat aku.....dengan rela ati aku kerja kat cni.....moge2..keje2 aku d berkati...amin....

No comments: