Aug 17, 2010

-pengalaman pertama 7 Ramadhan bersame teman baru-

hahaha , terase cm x percaye jek kan .. tapi ini la akikat nyer ...
Alhamdulillah . ari nie da tujuh Ramadhan ... wah .. aku raser nie pengalaman pertama kot .
berBUKE puase bersame teman ( lambat kan aku )
x kesah la .. janji hal nie da berlaku ...
mule2 shy2 cat la gak .. coz ader dak lain slain dari dak opis aku .,.. ingat x ley masuk ..
tapi ok jek ! sempoi ...
antara yg ade .
nie dak baru yang aku cakap kan ..
umo mude stahun dari aku ...
aina ..
aina de banana ...

peace ... ley geng ngn aku kan ??

kedua member opis aku .. kire2 membe baru gak ..baru kenal tahun nie .. tapi de best laaaa ..



ni la kak syaa , first time , .. opppsss da banyak kali kot ... tapi first time tuk buka puasa la ..
peace gak .. memang sesuai jiwa la !



ade gak bob .
tapi xdek plak pic bob sowang .. ader pic bob ngn alip jek ..
bob kawan opis aku .. alip kawan fB aku . aku kenal alip 
darik bob .. alip pandai baiki kompter .
die slalu baiki pc kat opis ..
so + lagik dua owang utk majlis bernuke pose aku tadik ...


ok .. yang belang2 tue alip . yang x belang tue bob ...
sempoi x kawan2 aku ??


peristiwa best kat sini .. aku , kak sya & aina salah kedai ..
hahhaha .. seb baek  xlepak duduk & order lagik ...

so , 
kiter owang ber 3 dgn selumbbar pergi ke destinasi yg sebenar ...

Lepak2 sambil borak2 sementare menunggu juadah Azan Maghrib kedengaran ..

memang giler gambo ...
nie antare pic yang ader ...


 

kami dengan menu kami sendiri ...
=) 
besttt ... 


best to gether berbuke puase ari nie ...

note : biler plak aku nk berbuke dgn dak2 rakan sekolahan ku .. & with my BFF ( K.A.M.I ) 
hope aku d beri peluang tue ...
AMIN ...

No comments: