Jun 1, 2010

- penutup MEI 2010 -

penutup mei yang sangat menyeronok kan . walau pon aku di kecewakan oleh 1 perancangan yg sudah terancang tapi x jadik , ALLAH yang MAHA Mengetahui segalanya telah menggantikan aku dengan 1 lagik peristiwa yang sangat meninggal kan kenangan .
pertemuan yg x d rancang !!
petang ahad yg panas terik menarik aku kuar dr uma ialah sahabat aku yg sudah tentu yg kebosanan & menginginkan makan KepC ...
aku kuar ngn dayah ! stat pkul 2 .
permulaan x menarik . just makan ayam kepC sambil online yg xdekorang nk ceting! bosan . ooppsss , ader 1 peristiwa d sini . [tapi xpela , x usah d critekan ] ..
kul 330 .. P:M .. buhsan suda , mengambil keputusan utk meninggalkan kepC...
hajat , mahu bergerak ke uma sahabat kami uda .
dalam perjalanan sambil memesej beliau . kami d kejut kan dgn cerita bahawa die suda berada d bumi lipis d uma kakak nye .
ooopp , kecewa lagik . plan seterusnyer , ingin melawat uma kawan kami . dak jengka 12 utk melihat  persiapan perkahwinan nyer .
kami kecewa lagik sekali , kerana kawan kami sedang sibuk d uma nyer kerana ader per siapan utlk majlis kenduri persiapan majlis a.k.a kenduri mesyuarat !
walau ape pon . kami meneruskan perjalanan . memasuki area 14 , tanpa ader tujuan asal ! kereta trus berpusing mengelilingi 14 ...
aku trus menghubungi TMAH . tapi xdek respon [lagipon die ader kat kL ]
putus ase ? tidak .. terus aku cube lagik .. kali ini ku hubungi heyda majid .. dgn selambe , die menyuruh kami tunggu d kedai syah !
kami meneruskan perjalanan kerumah syah !
hahahahaha , syah terkejut dgn kedatangan kami . tapi syah masih menjemput utk kami masuk ke kedai nyer !
sementare kami menunggu , aku terus menghubungi siti .. memberitahu keberadaan kami . ct trus menghubungi rauf utk turut serta dlm reU yg x terancang ini !
kini , kami [aku n dayah ] sudah bergabung dgn heyda , syah , rauf n siti ...
kami ber - 6 terus membuat kacau d kedai syah . agak lamer la gak .
setelah berfikiran waras bahawa tidak baik utk membuat kacau d kedai orang . kami mengambil keputusan utk pergi kedai ABC nadi KOTA bandar JENGKA ..
setelah berlepak d situ dgn pelbagai gelak tawa dengan ungkitan kisah suke duka crite lamer . aku mencadang kan untuk ke MERCU view utk pose terbaik wat kawan2 ...
kami ber-6 sampai d MERCU . xdan nk mule bergambo . dak kecik antare kami mencadangkan agar kami semua berposing d DEPAN SEKOLAH !
aper lagik , terus cadangan d TERIMA !
sampai skola , dengan keizinan yg aku mintak dari pak gat yg kedekut tenaga utk tlg snap pic kami ..
kami berposing di ctu ...

posing ikhlas kami utk kawan2 yang lain .. penghujung mei yang best dalam edop aku ... =)

salam sayang dari aku !

note kecik lain , dlm peristiwa ini ..
sanisah [ lambat sedikit jemput , kerana suda ader d KL]
tmah [ ader d klang ]
manip [ xrespon msg]
mat duan [ masih dri kampung ]
izat [ katernyer baru otw dri kL ke jengka]
p'dah [xdek no tepon]
e'pin [ aku ajk die , tapi die marah sebb time tu da petang , huahua]

No comments: