May 21, 2010

21 mei 2010

salam ..
salam jumaat , aku ..
ntah la .. naper aku  ??
aku jek ke pkir pasal membe2 aku ? ade x membe2 pkir pasal aku ..
naper aku jek slalu pkir pasal nostalgia lamer2 ??
ader kenangan aku ingt , agk2 dowang ingt x ??
aku ..
bosan , aku nk cakap .. tapi aku x reti nk marah ..
MARAH ?? bukan aku , aku x reti nk marah pasal hal2 cmnie ..
tapi aku sakit .. sakit ati .. aku nk menangis , ader owang tau kew aku menangis ??
YA ALLAH , hanya ko yang tahu isik ati aku ..
ENGKAU MAHA SEGALA NYA , tahu isi ati aku ..
aku da cuber yg terbaik , aku cube jalankan aper yg dowang galaskan atas aku ,
stkt handle , no hal ..
tapi biler xdek komitmen ?? YA ALLAH ..
sakit nye ati aku , aku ampir menangis .. tapi .. utk aper ??
saper yg akan dgr aku menangis , air mata aku jatuh utk saper ?? apa yg aku tangiskan ??
so , bia kan .. la ..
skang .. ader yg cakap ..
aku hanya mampu merancang , ALLAH yg menentukan ..
aku akui itu , munkin ader hikmah antare semua nie ..
so , aku REDHA ..
TERIMA KASIH ALLAH ..
ENGKAU MAHA MENGETAHUI segala-NYA .

2 comments:

ieyda_yurikiey said...

djah...sory sesangat...aku memg terlupa sgt2..lgpun aku g ktn ni td urgent sgt2...pasni xpyhla plan ngn dak2 f6 lg coz xder komitment..pasni kta plan ngn dak2 len lak erkk...aku sentiasa ingt ko then pk psl ko...sentiasa support ko k..jgn sedey2 lg my bestfren...fren 4eva...

peace_bbj88 said...

tq 4 be my bestfrenz .
kekadang aper yg berlaku ader hikmah nyer .
=)