Jan 21, 2010

..first entry tuk 2010..

rini da 21 ari da 2010...aku raser cam kekosongan jek..borin r..taun nie da nk masuk 22...aper yg akan aku lakukan masa adapan ek????adakah cita-cita aku akn tercapai???banyak nyer persoalan...aku kadang2 malas nk pkir..tapi klu x pikir,saper lagi yg jndak pkirkan masa depan aku....aku bergantung edop hanya pada mu YA RABBI.....aku kebosanan mase warkah nie d tulih...keje bertimbun..gaji...still samer..aku bosan...sebab saku stp jek kew gaji aku paras nie????lantak r,janji aku dapat duit utk tampung edop aku...hp da r 2..ubat lagiok..itu lagik,ini lagik...macam3....YA ALLAH aku bersyukur kerana masih bernafas d bawah payung rahmat-Mu...bahagiakan la diri ini...supaya aku dapat membahagiakan diri orang laen........aku sangat lah bersyukur ya ALLAH....


AMIN...
doakan kesejahteraan edop aku n rakan2 serta keluarga d samping-ku.. :-)

1 comment:

ieyda_yurikiey said...

insyallah...amin............