Oct 8, 2009

.....keje.....

...ari nie ari ke 8 bulan oktober......ingge arinie aku xdek bos tetap lgik.....bos lamer aku En W da xkeje da....die berhenti...sebab berhenti...bia r rahsia opis kami....hahahaaa.....aku keje skang nie same level ngn yg lain...ahad ni meting untuk reSTRUkTUR semula perUbahan keje2 kami....so tunggu je la....moge2 perubahan nie dapat mengembalikan semula n membangunkan semula opis aku nie.....hahhahaha....begitu byk gak ranjau dalam sektor pekerjaan nieh...kekadang seronok...kekdg bosAN...kekadang smile always...kekadang monyok....berbeza2.....ape2 pon keje tetap keje...ni r sumber utk sapot beli baju..beli brg2 keperluan edop...bgi hp makan....makan moto minum...n semuanyer.....bak kate 1 petikan diolog tu...SLAGI xtutup mate..keje..keje..keje.....
...tpi keje nie pon 1 ibadah gak...da lepas setaun lbey nie baru puase tahun nie aku dpt byr zakat...berkat utk edop.....hahahahaa...taun lepas abah yg sapot lgikk...tahun nie n tahun akn datang...aku akan bayar sendiri.....2 la kelebihan orang bekerja.....
..aPe2 pon pembace BLOG aku...doakan kejayaan edop aku ek....
...amin.....

No comments: